Ելք ստուգատես

Բարև, ես Նարեկ Աբադն եմ։ Սովորում եմ Հարավային դպրոց-պարտեզի երրորդ դասարանում։ Ես ունեմ իմ անհատական մեյլը, բլոգը։

Էլ հասցե՝ Narek-abad@mskh.am

Բլոգ՝ https://narekabad.edublogs.org/

Մեր դպրոցում սովորելը բաց է ու հավես։ Ես եկել եմ Պարսկաստանից։ Այնտեղ սովորել եմ 1-ին դասարան, հետո տեղափոխվեցինք Հայաստան։ Սկզբից մի փոքր դժվարանում էի, բայց մայրիկիս, ուսուցիչներիս օգնությամբ հաղթահարեցի մի շարք դժվարություններ։ Սիրում եմ ճամփորդել, հետաքրքիր մաթեմատիկական խաղեր խաղալ, վարել իմ անհատական բլոգը, մասնակցել տարբեր միջոցառումներին։ Ընտանիքս էլ է ակտիվ մասնակցում, որովհետև մեր դպրոցը ընտանեկան դպրոց է։ Իմ բլոգում դուք կտեսնեք հետաքրքիր տեսաֆիլմեր, նյութեր, որոնք տարվա ընթացքում արել ենք, բայց ավելի շատ նյութեր ընկեր Սեդայի բլոգում կա։

Ես կարող եմ վստահ ասել, որ ինձ համար տարին ուսումնական ձեռքբերումների, լիքը դժվարություններ հաղթահարման շրջան էր։

Վերջում կտեղադրեմ մի քանի նյութեր, որոնք Ձեզ կհետաքրքրեն։

Ճամփորդություն

Ուրախ մաթեմատիկա

Ուրախ մայրենի և այլն

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *